تشریفات دیلایت یک فروشگاه اینترنتی می‌باشد که کاربران و مشتریان می‌توانند در سایت و اپلیکشین تشریفات دیلایت اقدام به استفاده از خدمات و امکانات آن نمایند.

قوانین فروشگاه اینترنتی تشریفات دیلایت به منظور شفافیت و حفظ حقوق خریدار و فروشنده تعریف شده و رعایت آن از سوی هر دو طرف معامله الزامی‌ می‌باشد.

قوانین عمومی

کلیه قوانین، فرایند‌ها و رویه‌های تشریفات دیلایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و حمایت از حقوق مصرف کننده می‌باشد و عضویت در سایت یا اپلیکیشن تشریفات دیلایت از سوی کاربر یا مشتری به منزله آگاهی و پذیرش قوانین تشریفات دیلایت می‌باشد و کاربر یا مشتری موظف به رعایت قوانین مذکور می‌باشد.

چنانچه قوانین، رویه‌ها و خدمات تشریفات دیلایت تغییر نماید در همین صفحه اطلاعات آن بروزرسانی خواهد شد و مادامی‌که کاربر یا مشتری از خدمات تشریفات دیلایت استفاده می‌نماید به منزله پذیرش کامل این تغییرات از سوی وی می‌باشد و حق هرگونه اعتراض نسبت به آن را از خود سلب می‌نماید.

کاربر

کاربر به شخصی اطلاق می‌شود که در سایت یا اپلیکیشن تشریفات دیلایت ثبت نام نماید و مشتری به کاربری اطلاق می‌شود که اقدام به ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی تشریفات دیلایت می‌نماید. ثبت اطلاعات در حساب کاربری توسط کاربر به منزله تایید صحت اطلاعات از سوی کاربر می‌باشد.

شرایط ثبت سفارش

در تشریفات دیلایت تلاش بر آن است که اطلاعات و مشخصات کالا به بهترین شکل در اختیار کاربران قرار گیرد تا انتخاب بهتری داشته باشند اما باید توجه داشته باشید در هنگام انتخاب کالا، کاربر باید به تمام مشخصات کالا دقت نماید و سپس اقدام به ثبت سفارش نماید.

مسئولیت انتخاب کالا بر عهده کاربر می‌باشد و تشریفات دیلایت هیچ مسئولیتی درباره انتخاب کاربر نخواهد داشت.

پرداخت وجه سفارش تنها از طریق پرداخت اینترنتی از درگاه‌های بانکی موجود در سایت و اپلیکیشن تشریفات دیلایت امکان پذیر است.

در صورت داشتن کد تخفیف، در نظر داشته باشید که کد تخفیف مورد نظر فقط روی محصولات بدون تخفیف اعمال می‌شود.

توجه داشته باشید تمام کد‌های تخفیف، محدودیت زمانی استفاده خواهند داشت و پس انقضای آن امکان استفاده از آن به هیچ وجه وجود نخواهد داشت و امکان جایگزینی آن نیز وجود ندارد. 

شرایط ارسال

تشریفات دیلایت متعهد است در روزهای کاری تمام سفارش‌هایی ثبت شده را برابر با قوانین که در پی می‌آید، به دست مشتریان خود برساند.

در صورت بروز هرگونه مشکل در این روند تشریفات دیلایت از راههای ارتباطی مانند: تماس تلفنی با شماره همراه و یا ثابت ثبت شده در پروفایل مشتری؛ اس ام اس و یا ایمیل مشکل پیش آمده را به اطلاع مشتری برساند و زمان بعدی ارسال را با او هماهنگ کند.

در صورت در دسترس نبودن مشتری و عدم توانایی او در هماهنگی ارسال یا برقراری ارتباط با ایشان سفارش پس از ۳ روز کاری لغو می‌شود و در مبلغ پرداختی توسط کاربر به اعتبار حساب کاربری ایشان اضافه می‌شود.

از آنجا که بازه‌های ارسال کالا برای تشریفات دیلایت طبق زمان بندی‌های خاصی تعریف می‌شود لازم است در زمان ثبت سفارش بر اساس مفاهیم زیر عمل گردد. درخواست‌های خارج از این بازه زمانی به هیچ وجه مورد وثوق تشریفات دیلایت نیست.

فروشگاه اینترنتی تشریفات دیلایت این اجازه را دارد تا بازه‌های زمانی اعلام شده برای ارسال کالا را بنا به شرایط و حجم سفارشات تغییر دهد و از طریق تماس تلفنی یا پیامک موضوع را به مشتری اعلام نماید. 

سفارشات به صورت معمول ظرف مدت ۲ الی ۳ روز کاری طراحی، چاپ و بسته بندی می‎شوند و در روز بعد جهت توزیع به شرکت پست تحویل داده می شوند. 

برای کلیه سفارشات، زمان تحویل کالا به فرآیند کاری شرکت ملی پست ایران بستگی داشته و کاربر برای پیگیری وضعیت سفارش خود باید با استفاده از کد رهگیری مرسوله پستی به سایت شرکت پست جمهوری اسلامی ایران مراجعه نماید.

باید توجه داشته باشید که مسئولیت ثبت آدرس گیرنده بر عهده مشتری می‌باشد سفارش‌ها به آدرس ثبت شده توسط شما در هنگام ثبت سفارش ارسال خواهد شد، از این رو باید در ثبت آدرس و کدپستی در فرآیند ثبت سفارش دقت کافی داشته باشید.

در صورت بروز اشتباه از سوی مشتری در ثبت آدرس گیرنده هزینه ارسال مجدد به آدرس صحیح بر عهده مشتری می‌باشد.

روز کاری

روز‌های کاری تشریفات دیلایت شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۷:۰۰ و پنجشنبه‌ها از ساعت ۹ الی ۱۲ می‌باشد.منظور از روزکاری روزهای کاری غیر تعطیل مطرح در تقویم رسمی‌ جمهوری اسلامی ایران است و هر گونه تغییرات به وجود آمده در این روزها باید از طریق رسانه‌های عمومی‌ به اطلاع عموم رسیده باشد.

منظور از زمان ارسال تاریخ و بازه ساعتی است که در ثبت نهایی سفارش و در فاکتور دیجیتال شما ثبت میگردد.

چک کردن مرسول

مشتری موظف است در هنگام دریافت سفارش در حضور مامور پست اقلام سفارش را با فاکتور سفارش چک نماید و از صحیح و سالم بودن کالا مطمئن شود و پس از تایید موارد ذکر شده، سفارش خود را تحویل گیرد.

بدیهی است امضاء و تائید شما به مامور پست به منزله دریافت سفارش به صورت کامل و سالم تلقی می گردد و پس از آن فروشگاه اینترنتی تشریفات دیلایت هیچگونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.

و حق هرگونه اعتراض و شکایت را از خود نسبت به تعداد اقلام سفارش و سلامت کالا سلب می‌نماید. ضمنا توجه فرمایید بسته پستی ارسالی نباید مخدوش باشد.

قوانین و محدودیت‌های بهداشتی

از آنجا که تمام محصولات تابع ضوابط و قوانین وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران هستند بعد از باز شدن درب محصول و یا لفاف پلاستیکی آن یا مخدوش شدن پلمپ‌های نصب شده بر روی محصول به هیچ عنوان محصول مرجوع و یا تعویض نمی‌شود.

شرایط عمومی‌ بازگشت کالا

مشتری موظف است در هنگام دریافت کالا از مامور پست بسته خود را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت وجود آسیب فیزیکی از دریافت بسته خودداری نماید، همچنین مشتری موظف است در حضور مامور پست یا پیک تشریفات دیلایت محتویات سفارش خود را با فاکتور تطابق داده و در صورت تفاوت تعداد کالای ارسال شده با فاکتور از دریافت آن خود داری نمایند.

هرگونه دخل و تصرف در کالا، اعم از استفاده، مخدوش کردن یا باز کردن پلمپ، پاره شدن لیبل مانع از امکان انصراف از خرید یا بازگشت کالا می‌شود. لذا قبل از باز کردن و استفاده از محصول به  تطابق کالا با سفارش و سایر موارد که منجر به لغو سفارش می‌شود توجه فرمایید.

پس از دریافت کالا توسط انبار، بخش کنترل کیفیت مورد اعلام شده توسط مشتری را مورد بررسی قرار می‌دهد در صورت صحت کالا تعویض یا وجه آن عودت داده می‌شود در غیر این صورت کالا مجددا برای مشتری ارسال خواهد شد.

توجه داشته باشید هرگونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون اطلاع رسانی و هماهنگی با پشتیبانی تشریفات دیلایت و بررسی ایشان بر عهده مشتری می‌باشد.

درچه حالتی می‌توانیم از ضمانت بازگشت کالا استفاده نماییم؟

وجود ایراد در کالای دریافت شده

در صورت وجود هرگونه ایراد در کالای دریافت شده، مشتریان عزیز حداکثر ۲۴ ساعت (یک روز کاری پس از دریافت کالا) باید مورد را به تیم پشتیبانی تشریفات دیلایت اطلاع دهند. تیم پشتیبانی تشریفات دیلایت پس از بررسی مورد اعلام شده از سمت مشتریان راهنمایی‌های لازم را جهت عودت یا تعویض کالا انجام می‌دهند.

مغایرت کالای دریافت شده با سفارش

درصورت مغایرت کالای دریافت شده با اطلاعات مندرج در سایت مشتری ۲۴ ساعت (یک روزکاری) پس از دریافت کالا مهلت دارد تا مورد را به اطلاع تیم پشتیبانی برساند. پس از اعلام، بررسی‌های اولیه توسط پشتیبانی تشریفات دیلایت انجام می‌گردد و راهنمایی‌های لازم جهت بازگشت و عودت کالا توسط ایشان صورت می‌گیرد.

راه‌های ارتباط با پشتیبانی تشریفات دیلایت

تماس تلفنی با پشتیبانی و امور مشتریان: ۰۹۳۰۹۲۶۵۸۴۲

ارتباط با واحد پشتیبانی از طریق پیام رسان های تلگرام و واتس اپ با شماره ۰۹۳۰۹۲۶۵۸۴۲ نیز امکان پذیر می باشد. اما در صورت وجود محدودیت زمانی لطفا مستقیما با شماره تلفن مذکور تماس حاصل نمایید. 

ساعات کاری پشتیبانی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۸

روزهای پنج شنبه ۹ الی ۱۲می باشد.

مشاوره رایگان

وب سایت تشریفات دیلایت برای مشتریان خود امکان مشاوره آنلاین و تلفنی را فراهم آورده است. باید توجه داشته باشید که پیشنهاد‌های مطرح شده از سوی مشاور به هیچ عنوان در شرایط تصمیم شما برای انتخاب تغییر ایجاد نمی‌کند و انتخاب شما ملاک عمل و پرداخت و تحویل اجناس است.

حفظ حریم خصوصی

هدف تشریفات دیلایت حفظ و حراست از اطلاعات و حریم شخصی کاربران و مشتریان خود می‌باشد و در این راستا می‌کوشد. به همین منظور تشریفات دیلایت برای ارائه خدمات خود (خرید، نظرات، مطالب کاربران و …) نیز به اطلاعاتی از مشتری دارد که در فرم ثبت نام و پروفایل باید آن‌ها را تکمیل نماید.

این اطلاعات در دیتا بیس تشریفات دیلایت ذخیره می‌شود که موارد امنیتی برای حفاظت از آن توسط تشریفات دیلایت صورت می‌گیرد.

تشریفات دیلایت اطلاعات شخصی کاربر را محرمانه می‌داند و این اطلاعات را به شخص و سازمان دیگری منتقل نمی‌کند مگر در مواردی که با دستور قضایی یا اداری طبق قوانین جمهوری اسلامی‌ ایران موظف به ارائه ان به فرد، سازمان یا نهاد دیگری باشد.

کاربران باید توجه داشته باشند اطلاعات هویتی ثبت شده در نام گیرنده سفارش نظیر نام، شماره تماس و آدرس هر مرسوله به همراه آن در اختیار شرکت پست جمهوری اسلامی‌ ایران و شرکت‌های طرف قراداد ارسال مرسولات به منظور ارسال سفارش قرار می‌گیرد.

تشریفات دیلایت در راستای قوانین خود این اختیار و اجازه را دارد تا نظرات و پست‌های ارسالی از سمت کاربران را ویرایش و حذف نماید و چنانچه مطالب و نظرات ارسالی کاربران مشمول مصادیق مجرمانه باشد، تشریفات دیلایت این اجازه را دارد تا با استفاده از اطلاعات ثبت شده توسط کاربر پیگیری قانونی نسبت به آن انجام دهد.

اطلاعات مندرج در پروفایل‌های شخصی تشریفات دیلایت که از سوی مشتری در این سایت به ثبت ‌میرسد نزد وب‌سایت امانت حساب می‌شود و وب سایت تمامی‌قوانین مربوط به راز داری را برای آن مترتب می‌داند.

وب‌سایت به هیچ وجه مجاز به انتشار، خرید و فروش و در اختیار قرار دادن این اطلاعات به غیر را ندارد. تنها به درخواست دستگاه‌های قانونی وب سایت مجاز است اطلاعات مشتریان خود را به دستگاه‌های ذی‌صلاح ارائه کند.

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس