ریسه‏ تولد تم استقلال

۹۹,۰۰۰ تومان

ریسه‏ تولد تم استقلال

ریسه ها یکی از تزئینات پر طرفدار در جشن های تولد هستند. به طوری که هیچ جشنی را نمی توان بدون ریسه ای هماهنگ و مناسب، در تصور گنجاند. ریسه‏ تولد تم تیم فوتبال استقلال یک ریسه متشکل از ۱۰ برگ مثلثی شکل (قاعده ۱۸سانتی متر و ارتفاع ۲۱ سانتی متر) است که با ترکیب رنگ چشم نواز چاپ شده است. این ریسه را می توان به لبه‎ ی دکور تولد، دیوار و یا سقف چسباند و دکوری رویایی خلق کرد. این ریسه طراحی سفارشی گروه تشریفات دیلایت بوده و بر روی کاغذ کوتد مات چاپ می شود و دارای سطح گلاسه(براق) طلاکوبی و یا نقره کوبی نمی باشد.


در صورتی که تمایل داشتید نام و یا تصویر به طرح این ریسه افزوده شود، پس از ثبت سفارش با کارشناسان فروش دیلایت تماس حاصل نمایید.


 

 

تیم فوتبال استقلال

باشگاه فوتبال استقلال ایران که به‌طور خلاصه استقلال، استقلال تهران و استقلال ایران نیز نامیده می‌شود، یک باشگاه فوتبال حرفه‌ای[۱۰][۱۱] در ایران است که در چهارم مهر ۱۳۲۴ در شهر تهران بنیان‌گذاری شد. این باشگاه تا پیش از انقلاب ۱۳۵۷ در ابتدا دوچرخه‌سواران و سپس تاج نام داشت.[۱۲] استقلال با کسب ۳۸ عنوان قهرمانی رسمی در جام‌های قاره‌ای، کشوری و استانی (بالاترین سطح) جزو پرافتخارترین باشگاه‌های تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود.[۱۳] استقلال به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و کهن‌ترین باشگاه‌های فوتبال ایران شناخته می‌شود. آن‌ها بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه آزادی در غرب تهران انجام می‌دهد. این باشگاه در حال حاضر در لیگ برتر ایران و جام حذفی ایران شرکت می‌کند و کهن‌ترین تیم هر دوی این جام‌ها است.

ریسه‏ تم استقلال

برنددیلایت
نوع تم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

محصولات مشابه
این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس