بنر تم سال نو گرافیکی

۱۷۰,۰۰۰ تومان۶۷۰,۰۰۰ تومان

بنر تم سال نو گرافیکی 

بنرها جزئی جدایی ناپذیر از هر دکور جشنی هستند. بنر تم سال نو گرافیکی با نصب بر روی دیوار پشت دکور ، جلوه ای ویژه و بی همتا به جشن شما خواهد داد. بنرها را در ابعاد مختلف می توان سفارش داد. بنرها بر روی بنرهای پلاستیکی معمولی چاپ می شوند. اگر پشت میز جشن کاغذدیواری یا پرده با رنگ ناهمخوان، دکور، تابلو و امثال این ها هستش بنر تم سال نو گرافیکی به شما کمک خواهد کرد که اون ها رو مخفی کنید و یک دکور یک دست و شیک داشته باشید.


 امکان شخصی سازی یعنی افزودن نام و تصویر نیز به بنر وجود دارد (بدون دریافت هزینه) که در این خصوص و همچنین در مورد سفارش بنر سایز ویژه با کارشناسان فروش دیلایت تماس حاصل نمایید.  


  • سایز کوچک:         ۱۰۰ در ۱۰۰ سانتی متر
  • سایز متوسط :      ۱۰۰ (عرض) در ۲۰۰ (طول) سانتی متر
  • سایز بزرگ :           ۲۰۰ (عرض) در ۳۰۰ (طول) سانتی متر
  • سایز ویژه:             ابعاد سفارشی مشتری برای دکورهای خاص         برای سفارش بنر سایز ویژه با ما تماس بگیرید

 

 

نوروز

نوروز نخستین روز سال خورشیدی ایرانی برابر با یکم فروردین ماه، جشن آغاز سال نوی ایرانی و یکی از کهن‌ترین جشن‌های به جا مانده از دوران ایران باستان است. خاستگاه نوروز در ایران باستان است و در مناطق وسیعی در آسیا و دیگر نقاط جهان جشن گرفته می‌شود. زمان برگزاری نوروز، اعتدال بهاری و در آغاز فصل بهار است. بنا به پیشنهاد جمهوری آذربایجان،[۷۲] مجمع عمومی سازمان ملل روز نوروز، با ریشهٔ ایرانی را در تقویم خود جای داد. در متن به تصویب رسیده ۴ اسفند ۱۳۸۸ (۲۳ فوریه ۲۰۱۰) توسط مجمع عمومی سازمان ملل، نوروز، ۲۱ ماه مارس جشنی با ریشه ایرانی که قدمتی بیش از ۳ هزار سال دارد و امروزه بیش از ۳۰۰میلیون نفر آن را جشن می‌گیرند توصیف شده‌است.[۷۳]

ریسه‏ تم سال نو گرافیکی

اندازهبزرگ, کوچک, متوسط
برنددیلایت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

محصولات مشابه
این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس