ساک دستی کاغذی تم جشن عبادت حرم

۱۰۰,۰۰۰ تومان

ساک دستی کاغذی تم جشن عبادت حرم 

در یک جشن معمولا میزبان تدارکات زیادی برای مهمان ها در نظر می گیره. بعد از پایان مراسم بسیاری از تنقلات همچون کاپ کیک، کوکی، پاپس کیک، گیفت و انواع یادگاری ها وجود دارند که مهمان ها باید با خود به منزل ببرند. تشریفات دیلایت این ساک دستی‏ های کاغذی دست ساز و زیبای تم جشن عبادت حرم رو به همین منظور طراحی کرده تا گیفت و انواع تنقلات تولد رو داخل اون قرار بدید و موقع اتمام مراسم به دست مهمان ها بدید. حتی اگر بخواهید برای مهمان های غایب هم اسلایس کیک، اسنک یا گیفت بفرستید هم می تونید اون ها رو داخل ظرف های یک بار مصرف قرار بدید و داخل این پاکت ها بگذارید و دوستانتون رو سورپرایز کنید.          ساک دستی تم جشن عبادت حرم

  • اندازه پاکت ها:       ارتفاع : حدود ۲۰ سانتی متر،    عرض : حدود ۱۶ سانتی متر       عمق:  حدود ۵ سانتی متر

 حداقل تعداد قابل سفارش این ساک دستی های کاغذی ۵ عدد است.

قیمت ارائه شده برای بسته ی ۵ عددی این محصول می باشد.

در صورت تمایل برای سفارش این ساک دستی ‎ها در ابعاد دیگر و یا شخصی سازی آن(به عنوان مثال افزودن تصویر و نام(بدون پرداخت هزینه مازاد)) ، می توانید با کارشناس پشتیبان تشریفات دیلایت تماس بگیرید.


 

 

جشن عبادت (تکلیف)

بر اساس دستورهای دینی، دختران و پسران مسلمان، مکلّف نامیده می‌شوند و می‌بایست واجبات دین اسلام را انجام داده و از محرمات دوری بجویند.سن تکلیف برای دختران مسلمان، در پایان ۹ سالگی و آغاز ۱۰ سالگی و برای پسران، پایان ۱۵ سالگی و آغاز ۱۶ سالگی می‌باشد. همچنین در مدارس کشور مراسم ساده مختلفی برای این روز برگزار می‌شود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به اجرای روز بزرگ اشاره نمود که هر ساله برای دانش آموزان پایه سوم ابتدایی برگزار می‌شود.[۱] افرادی که به سن تکلیف رسیده‌اند، موظف هستند که نسبت به فراگیری احکام دینی نیز اقدام نمایند.[۲] دین اسلام، انجام جشن تکلیف را در خصوص دختران و پسرانی که به جز سن، سایر شرایط تکلیف را احراز نکنند، واجب نمی‌داند. ۴ شرط اصلی که لازمه مکلف دانستن فرد است، عبارتند از:[۳] بلوغ، عقل، علم، قدرت بدنی.

ریسه‏ جشن تم جشن عبادت فرشته

برنددیلایت
نوع تم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

محصولات مشابه
این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس