ریسه‏ نام تم پری مهربون

۱۳,۰۰۰ تومان

ریسه‏ نام تم پری مهربون 

ریسه ها یکی از تزئینات پر طرفدار در جشن های تولد هستند. ریسه ی تولد تم پری مهربون یک ریسه متشکل از  تعدادی برگ مستطیل شکل (قاعده ۱۸ سانتی متر و ارتفاع ۲۰ سانتی متر) که روی آن حروف نام فردی که تولدش است و روی ۲ برگ دیگر آن تصویر پری مهربون چاپ شده است. این ریسه را می توان به لبه ‎ی دکور تولد، دیوار و یا سقف چسباند و دکوری رویایی خلق کرد.            ریسه‏ نام تم پری مهربون

رنگ این ریسه متناسب با تم پری مهربون طراحی شده است و دارای رنگ بندی دیگری نمی باشد.

این ریسه طراحی سفارشی گروه تشریفات دیلایت بوده و بر روی کاغذ کوتد چاپ می شود و دارای سطح طلاکوبی و یا نقره کوبی شده نمی باشد.


دقت فرمایید: قیمت ارائه شده برای یک برگ از ایین ریسه است.

تعداد حروف نام خود (به زبان انگلیسی) را با ۲ (بر روی ۲ برگ تصویر پری مهربون ) جمع بسته و به تعداد مذکور این محصول را سفارش دهید.

(به عنوان مثال برای نام مانا که چهار حرف دارد، این محصول را به تعداد ۶ سفارش دهید)

لطفا پس از ثبت سفارش نام فرد مورد نظر خود را در بخش توضیحات سفارش قید نموده و یا با تماس تلفنی به کارشناسان دیلایت اعلام نمایید.
در صورت تمایل برای سفارشی سازی این ریسه، پس از ثبت سفارش با کارشناسان فروش دیلایت تماس حاصل نمایید. 

 

 

 

پری دریایی

پری دریایی در فرهنگ عامه، یک موجود افسانه‌ای آبزی است که سر و تنه‌ای به شکل یک زن زیبا و دمی شبیه به ماهی دارد. پری دریایی، در بسیاری از افسانه‌ها اینطور تصویر شده است که در کنار ساحل دریا می‌ایستد و با یک دست در حال شانه‌کردن موهای بلندش و در دست دیگرش آینه‌ای را نگاه داشته‌است. در قصه‌های بسیاری، پریان دریا، غالباً به پیشگویی اتفاقات آینده می‌پردازند، گاهی از روی اجبار، نیروهای فراطبیعی خود را به انسان‌ها می‌بخشند و گاهی عاشق انسانها شده، یا با فریفتن انسان‌های فانی که دل در گرو عشق آنها بسته‌اند، آنها را به قعر دریا می‌برند. تشابهاتی بین افسانه‌های پری دریایی و افسانه‌های سیرن (حوری دریایی اسطوره‌های یونان) وجود دارد.[۱]

 

ریسه‏ نام تم پری دریایی
اندازهکوچک, متوسط

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

محصولات مشابه
این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس