ریسه‏ نام تم شازده کوچولو

۱۳,۰۰۰ تومان

ریسه نام تم شازده کوچولو

ریسه ها یکی از تزئینات پر طرفدار در جشن های تولد هستند. ریسه ی تولد تم شازده کوچولو یک ریسه متشکل از  تعدادی برگ مثلث شکل (قاعده ۲۱ سانتی متر و ارتفاع ۲۶ سانتی متر) که روی آن حروف نام فردی که تولدش است و روی ۲ برگ دیگر آن تصویر شازده کوچولو چاپ شده است. این ریسه را می توان به لبه ‎ی دکور تولد، دیوار و یا سقف چسباند و دکوری رویایی خلق کرد.        ریسه‏ نام تم شازده کوچولو

رنگ این ریسه متناسب با تم شازده کوچولوطراحی شده است و دارای رنگ بندی دیگری نمی باشد.همچنین، این ریسه طراحی سفارشی گروه تشریفات دیلایت بوده و بر روی کاغذ کوتد مات چاپ می شود و دارای سطح گلاسه(براق) طلاکوبی و یا نقره کوبی نمی باشد.


دقت فرمایید: قیمت ارائه شده برای یک برگ از ریسه است.

تعداد حروف نام خود (به زبان انگلیسی) را با ۲ (بر روی ۲ برگ الگوی شازده کوچولو) جمع بسته و به تعداد مذکور این محصول را سفارش دهید.

(به عنوان مثال برای نام امیر که چهار حرف دارد، این محصول را به تعداد ۶ سفارش دهید)


در صورتی که تمایل داشتید  تصویر فرزندتان به طرح این ریسه افزوده شود (بدون پرداخت هزنیه مازاد)، پس از ثبت سفارش با کارشناسان فروش دیلایت تماس حاصل نمایید. 


 

 

درباره شازده کوچولو:

شازده کوچولو یا شهریار کوچولو یا شاهزاده کوچولو (به فرانسویLe Petit Prince) داستانی اثر آنتوان دو سنت اگزوپری است که نخستین بار در سپتامبر سال ۱۹۴۳ در نیویورک منتشر شد. این کتاب به بیش از ۳۰۰ زبان و گویش ترجمه شده و با فروش بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخ محسوب می‌شود. کتاب شازده کوچولو «خوانده شده‌ترین» و «ترجمه شده‌ترین» کتاب فرانسوی‌زبان جهان است و به عنوان بهترین کتاب قرن ۲۰ در فرانسه انتخاب شده‌است.در این داستان سنت اگزوپری به شیوه‌ای سوررئالیستی به بیان فلسفه خود از دوست داشتن و عشق و هستی می‌پردازد. طی این داستان سنت اگزوپری از دیدگاه یک کودک، که از سیارکی به نام ب۶۱۲ آمده، پرسشگر سؤالات بسیاری از آدم‌ها و کارهایشان است.

ریسه‏ نام تم شازده کوچولو

برنددیلایت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

محصولات مشابه
این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس